Automatisch aantal bezoekers bepalen én informeren over uw maatregelen/richtlijnen
‘Hoe ga je het aantal aanwezige personen in je (kantoor-)pand bijhouden? Hoe houd je automatisch het aantal bezoekers in jouw ontvangstruimte, bezoekerscentrum of gemeenschappelijke ruimtes bij? Hoe kun je het aantal mensen in jouw kantoor op een handige wijze registreren? Hoe kun je zonder al te veel inspanning de toegang van bezoekers sturen en beïnvloeden?
Hoe kun je daarnaast de steeds veranderende maatregelen rondom corona op een flexibele wijze presenteren? Hoe kun je op een snelle en eenvoudige wijze de richtlijnen communiceren bij binnenkomst?’
Nu door de corona-crisis de 1,5 meter economie zijn intrede heeft gedaan én we met gepaste maatregelen weer naar kantoor of locatie mogen, ontstaan er voor bedrijven en instellingen tal van praktische problemen.
De huidige situatie maakt dat bezoekers geïnformeerd moeten worden over de steeds wijzigende maatregelen én de aanwezigheid van het aantal personen op een locatie ingeperkt moet worden.
Het bezoekersmanagement People Counting & Info Display informeert aanwezigen op een flexibele wijze over de maatregelen die getroffen zijn en begeleid automatisch de bezoekersstromen (aantal bezoekers) op uw locatie.
Dit geldt voor zowel een kantoorpanden als een openbare ruimtes, iedereen heeft er mee te maken; van corporates, musea, hotels, zorginstellingen of productielocaties, zelfs de gemiddelde MKB-er met een kantoor of ontvangstruimte, maar ook het gezondheidscentrum of de groepspraktijk van tandarts, fysio of huisarts.
Inhoud People Counting & Info Display – bundel
Met de bundel ontvangt u een compleet standalone werkend systeem voorzien van alle apparatuur en software, ingeregeld en geconfigureerd bij u op locatie met gepersonaliseerde content. De bundel kan uitgebreid worden met een zeepdispenser en als u geheel flexibel wilt zijn, voorzien worden van een verrijdbare trolley. Wij installeren de detectie camera en configureren de toegangssoftware. De content (‘verkeerslicht’) wordt speciaal voor u ontworpen met een gepersonaliseerde template in uw huisstijl voorzien van uw logo en wenselijke tekst.
Voordelen en mogelijkheden:
1. Aantal bezoekers bijhouden
Bezoekersmanagement
De geïntegreerde software met camera houdt automatisch het aantal bezoekers bij. De applicatie registreert binnenkomende en uitgaande bezoekersaantallen waarbij het aantal aanwezige bezoekers steeds inzichtelijk wordt gemaakt.
Meerdere displays voor verschillende ingangen
Aanvullend kunnen meerdere toegangswegen gemonitord worden door meerdere camera’s en displays te koppelen. Met eventueel reeds aanwezige displays kunnen we in de betreffende ruimte integreren waardoor bezoekers optimaal geïnformeerd worden.
2. Visuele communicatie
Toegangsweergave (counting)
Door het maximum aantal bezoekers in te stellen, volgt er automatische aansturing naar en weergave van de toegangscontent (STOP/GO) zodat bezoekers te zien krijgen of ze moeten wachten of toegang hebben tot de ruimte.
Informatie overdracht maatregelen
De ingebouwde applicatie kan op basis van huisstijl templates informatie weergeven in de vorm van de maatregelen die gelden, te combineren met overige content zoals algemene (bedrijfs-)info, promotie of nieuwsberichten.
3. Hardware
Flexibiliteit in formaat display (32-98”)
In de bundel kan aanvullend gekozen worden in verschillende formaten displays van 32” tot wel 98” of zelfs groter, aangepast naar uw situatie en de wijze van gebruik.
Tijdelijk of permanent (verrijdbaar of vast)
De display wordt gemonteerd aan de wand of op een statief (semi-flexibel) maar kan ook op een verrijdbare trolley (volledig flexibel. De opzet is daarnaast uit te breiden met een bijpassende desinfectie-/zeepdispenser.
4. Uitbreiding dienstverlening
Service en onderhoud
Door een SLA af te sluiten zorgen wij voor een gegarandeerde werking en garantie bij
storing of uitval.
Contentmanagement
Het traject van content opmaken en het (periodiek) vernieuwen van content kunnen wij volledig uit handen nemen door deze ontwerp- en beheersactiviteiten bij ons onder te brengen.
People Counting & Info Display 43″ display – bundel vanaf: € 2.250,00
Inhoud complete bundel bezoekers-managementsysteem inclusief apparatuur installatie, configuratie, content ontwerp en instructie (prijs is excl. BTW);
• Landscape of portrait display (Philips 43 inch)
• Wandmontage
• Cameravolgsysteem (plafond)
• Countingcontent & gepersonaliseerde Info template
• Installatie, configuratie, content ontwerp en instructie
Optioneel:
• voorzien van een desinfectie-/zeepdispenser
• gemonteerd op statief of op verrijdbare trolley (volledig flexibel inzetbaar)
• uit te voeren in verschillende formaten (32” – 98”)
• modulair uit te breiden door meerdere displays en met meerdere camera’s
Inzet na de crisis?
Lange termijn gebruik van de apparatuur
Doordat we gebruik maken van duurzame componenten kan de bundel als geheel of de apparatuur afzonderlijk eenvoudig opnieuw ingezet wordt als digital signage display (informatiescherm) of als vergader-/presentatiescherm in een andere ruimte. Hiermee is deze bundel optimaal circulair in te zetten ook als de betreffende maatregelen niet meer van toepassing zijn.
Geïnteresseerd naar de mogelijkheden?
Bel of mail ons gerust op 026-3644828 of info@fidato.nl
Onze adviseurs helpen u graag op weg of bezoeken graag uw locatie binnen de mogelijkheden die er zijn waarbij wij de geldende maatregelen zullen respecteren.