Support(-desk) engineer

We zoeken een servicegerichte collega voor ons supportteam met kennis van AV & ICT! Word jij enthousiast van mensen helpen? Denk jij in oplossingen en ben jij een ster om technische zaken te regelen? Binnen ons team ligt een prachtige kans om jezelf te ontwikkelen en te bouwen aan ons supportteam. Heb jij verdere ambities? Er zijn volop mogelijkheden om door te groeien naar een meer verantwoordelijke rol, contractmanager of je te specialiseren in dat waar jouw kracht ligt. Bepaal het succes van de club en dat van jezelf! 

Jouw rol als technisch Support(-desk) engineer AV/ICT:

Als spin in het web heb je direct contact met onze klanten. Jij biedt de klanten een uitstekende service en de juiste ondersteuning die op dat moment nodig is. Je hebt voldoende AV en ICT kennis om direct het probleem voor de klant op te lossen. Hulp nodig van een collega? Dan schakel je de klant door of je plant een afspraak. Hoe dan ook, jij verzorgt de juiste afhandeling! Dankzij jou blijven onze klanten tevreden. En precies dat geeft jou een kick!

Jij bent verantwoordelijk voor het oplossen van technische problemen, hiervoor ga je incidenteel ook zelf naar locatie. Jij zorgt met het team dat klanten proactief worden geholpen en afspraken worden nagekomen. Uiteraard word je hierin bijgestaan door onze service engineers, contractbeheerders, projectleiders en AV-technici. Op een natuurlijke wijze weet jij onze klanten hierbij te helpen en te begeleiden. Jij wordt vrolijk van het oplossen van een probleem én wanneer de klant de service als prettig ervaart. 

Jouw dagelijkse werkzaamheden als Support(-desk) engineer AV/ICT: 

  • Je lost de technische problemen van de klant op en werkt gedreven aan klantcases. 
  • Nadat je de klantvraag/-behoefte hebt achterhaald, ga jij je verdiepen in de oplossing en vervolgstappen en coördineert deze. 
  • Indien nodig ga je hiervoor zelf naar locatie. 
  • Je maakt elke keer weer de juiste afwegingen in het belang van de klant en de organisatie. 

Wij bieden jou:

  • Een competitief salaris, gekoppeld aan jouw relevante werkervaring.
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast contract.
  • Voldoende kansen om door te groeien.
  • Vrijheid om je eigen werkweek in te delen.
  • Een baan waar je het verschil kunt maken voor onze klanten en het team.

Jij bent als Support(-desk) engineer AV/ICT: 

  • Een echte techneut! Van audiovisuele projecten gaat jouw hart sneller kloppen.
  • Stressbestendig en goed in het overzicht bewaken. Prioriteiten stellen? Geen probleem!
  • Een echte aanpakker; dienstverlening stroomt door je aderen.
  • Flexibel ingesteld en hebt een positieve mindset.
  • Een fijne gesprekspartner en hebt een luisterend oor.
  • Zeer klantgericht. Je weet mensen voor je te winnen en krijgt een voldaan gevoel van een tevreden klant!

Enthousiast? Ben je toe aan de volgende stap in jouw carrière en ben je enthousiast na het lezen van deze vacature? Dan komen wij graag direct met je in gesprek! Mail je sollicitatie naar info@fidato.nl.

Vragen over Fidato? Stel deze aan Maurice Hurxkens (directeur) via maurice@fidato.nl of 026 – 364 48 28.


Werken bij Fidato is tevens kiezen voor ondernemerschap en ruimte voor persoonlijke groei in een no-nonsense organisatie met korte lijnen, geen onnodige regels en waardering op basis van prestaties. Ga mee op expeditie om samen met ons te groeien!

Fidato, opereert sinds 1992 met een team van 50 professionals als een van de meest vooraanstaande partners binnen de audiovisuele markt op het gebied van projectinrichting en het facilitair ondersteunen van zakelijke evenementen. Onze klanten zijn over het algemeen grotere organisaties binnen zowel overheid (gemeentes en ministeries) als onderwijs (HBO’s en Universiteiten) en grote corporates door heel Nederland.

Geen acquisitie gewenst naar aanleiding van deze vacature. We hebben onze partners en zijn bezig met onze klanten.